نکات ویژه برای انتخاب باغ عروسی در کرج و تهران
تشریفات عروسی , تشریفات مجالس
تشریفات عروسی , تشریفات لوکس , برگزاری مراسم عروسی , تشریفات لاکچری , تشریفات مجالس , برگزاری مجالس , برگزاری جشن تولد
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
شماره مجازی PingMe
گیت آرتابان
اسپرت اریو
اپشن اریو z300
کادو تولد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تشریفات عروسی , تشریفات مجالس و آدرس wedding-planner.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





نويسندگان
شب آرا نور

آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
سه شنبه 9 مرداد 1397برچسب:, :: 17:36 :: نويسنده : شب آرا نور

نکات مهم در انتخاب تالار عروسی  : زمانی که می خواهید مراسم عروسی خود را برگزار کنید به باغ عروسی یاتالار عروسی   نیاز داشته اید.در صورتی که می خواهید بهترین جشن را برای خودتان برگزار کنید باید به نکات مختلف دقت نمایید.

توصیه ما به شما این است که به مکان انتخاب شده توسط تشریفات باغ و تالار عروسی شمس العماره دقت نمایید یا حتما به خوبی بررسی کنید که چه باغ تالاری را انتخاب کرده اید. این موار به شما کمک می کند تا بتوانید مراسم تان را آنگونه که مد نظرتان است برگزار نمایید. پیش از برگزاری مراسم باید از ماه های پیش برای رزرو محل مورد نظر اقدام کرده باشید.

نکات مهم در انتخاب تالار عروسی

در ادامه این مطلب تالار عروسی  را برای شما عزیزان ارائه کرده ایم که به شما کمک می کند تا بتوانید یک تالار خوب را بشناسید.

۱)دسترسی آسان و راحت

یکی از اصلی ترین قسمت ها در انتخاب باغ برای عروسی  خوب همین موضوع است. شما باید تالار یا باغ عروسی را انتخاب کنید که دسترسی مهمان ها به آن راحت باشد و همچنین دور از شلوغی شهر و ترافیک های سنگین نیز باشد. البته باید تالار عروسی به ارایشگاه نیز نزدیک باشد تا شما بتوانید سر وقت در مراسم خود حضور داشته باشید. باغ عروسی نیز به شما کمک می کند تا بتوانید بهترین تالار را انتخاب نمایید.

۲)میزان ظرفیت تالار مورد نظر

در بین نکات مهم در انتخاب تالار عروسی شمس العماره زمانی که می خواهید تالار عروسی را انتخاب نمایید باید به تعداد مهمان های که می خواهید دعوت کنید دقت زیادی داشته باشد. اگر تعداد مهمان های شما کم باشد پس نیازی نیست باغ و تالار عروسی شمس العماره  که انتخاب می کنید آنقدر بزرگ باشد که مهمان های شما در آن پراکنده باشد و مراسم تان خلوت به نظر بیاید ولی اگر تعداد مهمانهایتان زیاد است به شما توصیه می کنیم حتما سالن بزرگی  ارزانترین باغ تالار عروسی در کرج را انتخاب نمایید که مهمان های شما در رفت و امد دچار مشکل نشوند و همچنین از مسئول باغ تالاربخواهید تا تعداد صندلی ها و میزها را زیادتر کند تا اگر مهمان های بیشتری در مراسم حضور پیدا کردند هیچ مشکلی به وجود نیاید.

 

۳)سقف تالار

همیشه تالارهای را انتخاب نمایید که سقف تالار شمس العماره  بلند باشد و ارتفاع آن را در نظر بگیرید. تالارهای که سقفشان کوچک است فضای دلگیری داشته اند و مهمان هایتان در چنین فضای احساس خفگی خواهند کرد و تقریبا راحت نخواهند بود.

۴)پارکینگ تالار

زمانی که می خواهید تالار عروسی در کرج  را برای عروسی تان انتخاب نمایید حتما به موضوع پارکینگ توجه داشته باشید. مخصوصا در صورتی که تالار در وسط شهر باشد مهمان ها نگران جای پارک و امنیت خودروهایشان خواهد بود اما زمانی که تالار دارای پارکینگ باشد هیچ مشکلی از این نظر وجود نخواهد داشت.

۵)تزئینات داخل

یکی از مهم ترین ویژگی ها ، میزان تمیزی باغ تالار عروسی  و آراستگی خواهد بود همچنین باید وسایل تالار با یکدیگر از رنگ با یکدیگر هماهنگی کافی داشته باشند. زمانی که برای انتخاب تالار می روید به رو میزی ها و کاور صندلی ها هم دقت داشته باشید که از تمیزی لازم برخوردار باشند.
باید بر روی همه ی میزهای باغ تالار برای عروسی  به میزان کافی شیرینی و میوه وجود داشته باشد و همه به وسیله گل و شمع تزیئن شده باشد.

۶)میز شام

 

شام یکی از اصلی ترین قسمت های هر عروسی برگزاری مراسم رویایی با هزینه کم به شمار می رود که پذیرایی ویژه مهمان ها در زمان شام شکل می گیرد و به همین علت باید میز شام به بهترین و زیباترین شکل تزیئن شده باشد و منوی غذای شما نیز تعیین شده باشد.منوی شام مزایا برگزاری مراسم در باغ عروسی که شما انتخاب می کنید توسط تالار ارائه می شود و همچنین چیدمان و تزیئن آن به وسیله کارکنان تشریفات صورت می گیرد.

۷) تعیین محلی برای عکس گرفتن

در نکات مهم در انتخاب تالار عروسی لباس عروس مناسب باغ عروسی قسمتی از تالار را باید اماده نمایید که مهمان ها بتوانند در آن محل به گرفتن عکس بپردازند و البته عروس و داماد نیز می توانند از این قسمت استفاده نمایند.

۸)لوازم روی میز

قاشق و چنگال های باغ تالار عروسی کرج که روی میز قرار گرفته می شوند باید ست باشند و البته شیک بودن و مرغوب بودن آنها نیز دقت شود. قرار گرفتن لیوان های یک دست روی میز می تواند جلوه بسیار زیبایی داشته باشد و البته شمع و دستمال و گل نیز بر روی میز بسیار جذاب خواهد بود.
بهتر است به امکانات تالار نیز دقت داشته باشید. مثلا سرویس بهداشتی ، اتاق رختکن، فضای برای بازی کودکان و … نیز از موارد مهم  انتخاب تالار عروسی مناسب به شمار می روند.

۹) تست کردن غذا و کیفیت پذیرایی

پیش از اینکه بخواهید گل آرایی تالار عروسی را رزرو کنید باید غذاهای مختلف آن را امتحان نمایید و البته اطمینان کافی از مزه و طعم غذا را بدست بیاورید. شما می توانید بدون اینکه هماهنگی را انجام بدهید به راهنمای انتخاب لباس عروس بروید و تست را انجام بدهید یا اینکه کیفیت و نحوه ی پذیرایی را مد نظر بگیرید.
در زمان مراجعه حتما به پاکیزگی ، نوع لباس ، مهمان ها و چگونگی رسیدگی آن ها را بررسی نمایید تالار ارزان قیمت در تهران و از میزبان بپرسید که از شرایط و مدیریت و … راضی است یا خیر. اینکار به شما کمک فراوانی خواهد کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: